Wednesday, June 3, 2015

Mimpi

Bercakap pasal mimpi ni,.... aku bila mimpi.. mula aku try cari maksud mimpi tu...
Bila sembang-sembang aku yakin aku xpercaya pun pasal maksud mimpi..

Tapi bila berseoarangan .. mula lah aku google & cari maksud mimpi..
Bila maksud mimpi tu yang baik aku rasa I'm the luckiest girl in the word... bila maksud mimpi tu buruk plak mula aku jadi tak tentu arah... haishhhh la Nora..

Ni antara mimpi-mimpi aku yang aku google maksudnya... kikiki
Tapi kebiasaannya, aku akan cari sampai dapat maksud mimpi yang baik...


Mimpi                                           Arti Mimpi                                  Kategori    Pertanda
Mimpi sedang memanjat tali atau tanggaAnda sedang bergerak ke arah yang tepat dalam tujuan hidup. Jika pada saat memanjat terasa sulit, artinya ada berbagai rintangan yang harus Anda atasi terlebih dahulu sebelum menikmati sukses. Namun jika mimpi ini Anda alami saat baru saja mendapat kesuksesan, bisa saja mimpi ini hanya refleksi dari keberhasilan tersebut.Memanjat baik
ketemu lagi ya blog ku.... daaaaaaa

No comments:

Post a Comment