Tuesday, June 2, 2015

BISMILLAH

Bismillahirohmanirohim.. 
After 5 years baru nak tgk balik blog yang hampir mereput ni..hahahaha
Tak tahu nak mula macam mana.. cuma aku berharap .. ngn permulaan 'Bismillah ' ni selepas ini aku akan terus menaip untuk mengisi setiap masa terluang aku, berkongsi pendapat, berkongsi rasa dah apa2 jek la yang aku rasa nak kongsi.

Harapan aku.. moga dapat membuat seuatu yang berfaedah dan berguna tuk masa depan dan peribadi aku kepada mereka yang memerlukan. Aku juga berharap ngn penulisan aku ni... aku tidak lagi jadi manusia yang mudah mengalah atau selalu mengalah dikala aku mengejar cita-cita dan impian aku. Walaupun sebenarnya telah sangat terlambat dan terlewat, aku masih berharap ada sesuatu/kebaikan yang dapat aku sumbangkan melalui blog ini. Mudah-mudahan.. hihih.

Tgk la.. baru nk start menulis.. otak and angan2 da jauh melayang... aduhai Nora...masih tak berubah ker... Seyes.... mmg aku mudah terpesona sendiri.. apa patut aku buat ni.. hilang fokus, day dream..hahahah

Ya ALlah, kuatkan aku tuk teruskan impian aku.... aminnnn

No comments:

Post a Comment